1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Připojte se:

Facebook

Prodeje Hyundai na evropském trhu rostou již třetí rok po sobě

Hyundai LogoVe srovnání s loňskem navýšila automobilka Hyundai své prodeje během prvních devíti měsíců letošního roku v Evropě o 3 %.

Podle údajů o registracích Asociace evropských výrobců automobilů (ACEA) prodal Hyundai v Evropě v prvních třech čtvrtletích roku celkem 397 907 vozidel. Jen ve třetím čtvrtletí to bylo 126 986 vozů, což představuje rekordní výsledek v daném období.  

Prodej vozů Hyundai na evropském trhu nadále roste. Jen v září se prodeje zvýšily o 2,1 oproti stejnému měsíci roku 2016. Nárůst ve Španělsku dosáhl 10 % a ve Francii dokonce 17 %. „Od roku 1977 prodal Hyundai Motor v Evropě více než 7,5 milionu vozů. To že jsme se zaměřili na evropský kontinent, se ukázalo být klíčem k úspěchu společnosti a k průběžnému zvyšování prodejů. Především nejprodávanější modely Hyundai i10, i20, i30 a kompaktní SUV Tucson akcelerují náš ekonomický výkon," Thomas A. Schmid, výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe. „Očekáváme, že letošní rok bude třetím v řadě, kdy dosahujeme rekordního růstu," dodal.

Motorem růstu na evropském trhu je pro Hyundai hlavně modelová řada SUV vozů, zejména model Hyundai Tucson. Ten vstoupil do výroby v roce 2015 a s více než 300 000 prodanými kusy je vůbec nejprodávanějším novým modelem automobilky v Evropě.

Modely i10, i20 a i30 se i nadále prodávají ve vysokých objemech. Navíc uvedení nové generace vozu i30 v prvním čtvrtletí roku 2017 úspěch automobilky ještě podpořilo. Do prodeje nyní vstupuje i zcela nový model KONA a ostrý hot hatch i30 N, což pro Hyundai představuje důležitý milník při naplňování strategie stát se do roku 2021 nejúspěšnější asijskou automobilovou značkou v Evropě. Do této doby má Hyundai v plánu uvést do provozu 30 nových modelů a derivátů.

31.10.2017

PŘEDPLAŤTE SI

Nenechte si ujít...