Největší německý výrobce oceli Thyssenkrupp omezí produkci v Duisburgu
Berlín - Průmyslový konglomerát Thyssenkrupp, který je největším německým producentem oceli, kvůli špatné situaci na trhu výrazně omezí výrobu ve svých hutích v Duisburgu. Firma to uvedla na svých webových stránkách.Loni poprvé od roku 2010 klesla výroba nábytku v ČR, a to na 51,45 mld. Kč
Praha - V loňském roce klesla v České republice poprvé od roku 2010 výroba nábytku, a to oproti roku 2022 o 1,38 miliardy korun na 51,45 miliardy korun. Mírně klesly meziročně také prodeje o 200 milionů korun na 42,8 miliardy korun.Podíl ropy z Ruska na dovozu do ČR loni mírně stoupl na 58 procent
Praha - Podíl ropy z ruského ropovodu Družba loni na celkovém dovozu do Česka činil 58 procent, meziročně je to nárůst asi o dva procentní body. Zbylá část byla tvořena dodávkami z německého ropovodu IKL, který navazuje na italský ropovod TAL.Alfa Romeo uvedla své první plně elektrické auto, Milano se vyrábí v Polsku
Milán - Automobilka Alfa Romeo uvedla na trh své první plně elektrické auto. Sportovní vůz Milano, který se vyrábí v Polsku, je pojmenovaný podle města, kde byla značka roku 1910 založena.Huisman ve Sviadnově vyrobil svůj dosud největší jeřáb, měří 225 metrů
Sviadnov - Společnost Huisman Czech Republic ze Sviadnova na Frýdecko-Místecku navrhla a vyrobila svůj dosud největší plně zkompletovaný jeřáb. Měří 225 metrů a bude se využívat v Dánsku k instalaci generátorů velkých větrných turbín.Růst vývozu elektromobilů z Číny zvyšuje zájem o nové lodě pro přepravu aut
Peking - Čínští výrobci aut a lodní přepravci objednávají rekordní počty lodí určených pro přepravu automobilů. Může za to prudký růst vývozu elektromobilů ze země.-
Největší německý výrobce oceli Thyssenkrupp omezí
-
Loni poprvé od roku 2010 klesla výroba nábytku v
-
Podíl ropy z Ruska na dovozu do ČR loni mírně stou
-
Alfa Romeo uvedla své první plně elektrické auto,
-
Huisman ve Sviadnově vyrobil svůj dosud největší j
-
Růst vývozu elektromobilů z Číny zvyšuje zájem o n
Nejčtenější
-
Výroba elektřiny v Pardubickém kraji v roce 2023 meziročně klesla o třetinu
-
MOL podepsal novou smlouvu o přepravě ropy ropovodem Adria
-
Mero dokončilo modernizaci ropovodu IKL, pokračuje v přípravě rozšíření TAL
-
Německé dráhy vypínají odjezdové tabule na nástupištích, chtějí ušetřit energii
-
Podíl ropy z Ruska na dovozu do ČR loni mírně stoupl na 58 procent
Výroba elektřiny v Pardubickém kraji v roce 2023 meziročně klesla o třetinu
Největší německý výrobce oceli Thyssenkrupp omezí produkci v Duisburgu
- Loni poprvé od roku 2010 klesla výroba nábytku v ČR, a to na 51,45 mld. Kč
- Nymburk prodá pozemky v průmyslové zóně pro nový závod Linde+Wiemann CZ
- Czechoslovak Group loni zvýšila čistý zisk téměř o polovinu na 5 miliard korun
- Ruské hliníkárenské společnosti Rusal loni kvůli nižším cenám klesl zisk
- Jubilejní 30. ročník mezinárodního elektrotechnického veletrhu AMPER 2024 s podtitulem SMART AND CON...
Alfa Romeo uvedla své první plně elektrické auto, Milano se vyrábí v Polsku
Najnovšie
Dopravní podnik Ostrava poprvé prodal více krátkodobých elektronických jízdenek než papírových
Poprvé od spuštění elektronických plateb ve vozidlech Dopravního podniku Ostrava (DPO) překročil jejich počet i objem v korunách prodej krátkodobých papírových jízdenek.
Jenom v prosinci 2018 si cestující v síti DPO „pípli“ kartou téměř 471 000 krát za více než 8 160 000 korun.
Další růst elektronických plateb jízdného DPO očekává i v roce 2019. „Když se podíváte na data, která pečlivě sledujeme, tak vidíte, že se každý rok používání platební karty našimi cestujícími téměř zdvojnásobí. Za druhé pololetí roku 2016 evidujeme půl milionu plateb a teď jsme na třech milionech osmi stech tisících za rok 2018,“ říká předseda představenstva a generální ředitel DPO Daniel Morys. Zlomový byl v tomto trendu právě závěr roku 2018, kdy poprvé počet elektronických plateb za krátkodobé jízdenky překonal prodej těch papírových.
V této souvislosti plánuje DPO papírové jízdenky úplně přestat používat, a to už za rok, k 1. 1. 2020. Možnost zaplatit hotovostí úplně nezmizí, protože papírovou jízdenku vystřídá nová, tzv. „kreditní jízdenka“, která bude k dostání již od září v automatech na všech hlavních zastávkách. „Tisk, prodej a údržba celého systému papírových jízdenek nás stojí zhruba 20 milionů korun ročně. Náklady na kreditní jízdenky odhadujeme v řádech milionů korun. To znamená, že celková úspora dopravního podniku bude 15 milionů korun ročně, což je například více než jeden nový elektrobus,“ dodává Daniel Morys.
08.02.2019
Nenechte si ujít...
- 1
- 2
- 3
Největší německý výrobce oceli Thyssenkrupp omezí…
Category: Firmy
Berlín - Průmyslový konglomerát Thyssenkrupp, který je největším německým producentem oceli, kvůli špatné situa…
Výroba elektřiny v Pardubickém kraji v roce 2023 m…
Category: Energetika
Pardubice - Výroba elektřiny v Pardubickém kraji v roce 2023 meziročně klesla o třetinu, zejména vlivem nižší p…
MOL podepsal novou smlouvu o přepravě ropy ropovod…
Category: Energetika
Záhřeb/Bratislava - Maďarská ropná společnost MOL, jejíž součástí je slovenská rafinerie Slovnaft, podepsala s…
Loni poprvé od roku 2010 klesla výroba nábytku v…
Category: Firmy
Praha - V loňském roce klesla v České republice poprvé od roku 2010 výroba nábytku, a to oproti roku 2022 o 1,3…
Mero dokončilo modernizaci ropovodu IKL, pokračuje…
Category: Energetika
Praha - Státní společnost Mero letos dokončila modernizaci ropovodu IKL, kterým teče do Česka ropa z německého…
Připojte se: