1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Připojte se:

Facebook

Společnost HEINEKEN Česká republika představuje novou marketingovou ředitelku

heineken logo 1Praha – Společnost HEINEKEN Česká republika má od 1. února 2018 novou marketingovou ředitelku. Agnieszka Gorecki posledních letech pracovala pro HEINEKEN v čínské Šanghaji.

Agnieszka Gorecki je i členkou management týmu.

Na různých marketingových manažerských pozicích pracuje Agnieszka Gorecki pro HEINEKEN celý svůj profesní život, tedy více než třináct let. V letech 2004 až 20012 působila ve Francii, nejprve na pozici trade marketingové manažerky, později jako marketingová manažerka pro export, kdy měla na starosti realizaci globálních strategií značek (Desperados, Fischer či Adelscott) na exportních trzích. Ve spolupráci s místními distributory dále zastřešovala i řízení a monitoring aktivit značek v Belgii, Polsku, Německu, Velké Británii a dalších zemích. Téměř pět let pak strávila v Paříži jako mezinárodní manažerka značky Desperados, aby se posléze přesunula do Amsterdamu a stala se globální manažerkou komunikace značky Heineken®. Kromě globálních kampaní odpovídala v Holandsku i za řízení rozvoje nadlinkových materiálů, televizních reklam a strategii značky na lokálních trzích v Asii. V lednu 2016 se stala manažerkou marketingu značky Heineken® v čínském Šanghaji, kde působila do svého nástupu v České republice.

„Marketing je mou vášní. Motivují mne výzvy a výsledky, neustále mne inspirují lidé, řemeslo a nuance, sílu mi dodávají intuice a logika. V České republice se těším na nové výzvy na trhu s tak silnou pivní kulturou a dědictvím,“ uvedla Agnieszka Gorecki, nová marketingová ředitelka společnosti HEINEKEN Česká republika.

Ve volném čase Agnieszka Gorecki velmi ráda cestuje. Projela už západní i východní Evropu, navštívila severní a jižní Ameriku i Asii. Má ráda sport, v minulosti byla členkou házenkářského týmu, dnes se věnuje fitness a józe.

10.04.2018

PŘEDPLAŤTE SI

220x660px

Nenechte si ujít...