OMRON uvádí senzory řady E2EW s kovovou čelní plochou. Spolehlivě detekují železo a hliník
- Podrobnosti
- Kategorie: Elektrotechnika
Společnost OMRON oznámila uvedení senzorů přiblížení řady E2EW s kovovou čelní plochou, které jsou navrženy tak, aby díky své odolné konstrukci a výjimečně dlouhému snímacímu dosahu minimalizovaly prostoje.
Výrobci v automobilovém průmyslu se snaží uspokojit poptávku po elektrických vozidlech a nízké spotřebě paliva vytvářením lehčích vozidel a upřednostňováním hliníku před železem. Postupně začínají převažovat smíšené výrobní linky pracující s železnými i hliníkovými díly, a proto se zvyšuje požadavek na využívání senzorů přiblížení se stejnou snímací vzdáleností a dostatečně dlouhým snímacím dosahem.
Nová řada E2EW od poskytovatele komplexních řešení automatizace OMRON je navržena tak, aby tyto potřeby uspokojila. Tyto vysoce odolné senzory přiblížení s kovovou snímací plochou mají dosud nejdelší snímací dosah v dané kategorii a byly optimalizovány tak, aby pomocí fluoroplastové povrchové vrstvy zajišťující zvýšenou odolnost proti odlétajícímu postřiku vydržely náročné podmínky typických procesů svařování v automobilovém průmyslu.
Snímací dosah řady E2EW je přibližně dvakrát delší než u předchozích modelů pro železné kovy a šestkrát delší než u předchozích modelů pro hliník, což z ní činí ideální řešení pro výrobní linky pracující s oběma typy kovů. Snímací rozsahy pro oba kovy jsou nyní ekvivalentní, a proto senzory podporují společnou konstrukci pro detekci polohy na takových linkách. Snižují také neočekávané odstávky objektu minimalizací falešné detekce nestabilních objektů.
Mezi funkce senzorů patří:
• Nejdelší snímací vzdálenosti pro železo i hliník na světě. Ekvivalentní snímací vzdálenosti umožňují společnou konstrukci pro detekci polohy ve smíšených výrobních linkách obsahujících železné i hliníkové součásti.
• Zvýšená odolnost proti postříkání. Snímače E2EW vydrží v typických aplikacích svařování automobilového průmyslu 60krát déle než předchozí modely.
• Možnost využití IIoT přes rozhraní IO-Link. Podpora rozhraní IO-Link umožňuje v reálném čase shromažďovat data o úrovni detekce a změnách teploty senzorů přiblížení z jednoho místa.
24.07.2020
Nenechte si ujít...
- 1
- 2
- 3
Vodohospodáři investují v Ústeckém a Libereckém kr…
Category: Energetika

Teplice - Severočeská vodárenská společnost (SVS) investuje v letošním roce do infrastruktury v Ústeckém a Libe…
Renault sníží svůj podíl v Nissanu na 15 pct., ste…
Category: Automobilový průmysl

Tokio/Paříž - Francouzská automobilka Renault sníží svůj podíl v partnerské japonské automobilce Nissan Motor z…
Čínský CATL chce investovat do zpracování starých…
Category: Automobilový průmysl

Peking - Čínský výrobce baterií pro elektromobily CATL plánuje nový projekt využití starých baterií, ze kterých…
ČEZ v příštích deseti letech nabere 2600 nových pr…
Category: Energetika

Praha - Energetická společnost ČEZ posílí svá oddělení jaderné energetiky. V příštích deseti letech přijme zhru…
Zájem o větrné tunely z Litvínova po covidové pauz…
Category: Firmy

Litvínov - Zájem o větrné tunely, které vyrábí Strojírny Litvínov, po covidové pauze ve světě znovu roste. Využ…
Připojte se: