1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Připojte se:

Facebook

CANIS SAFETY, a.s.

Canis safety 15Síla, odolnost, výdrž a obratnost

Oblečení z obchodů Canis Safety si oblékají lidé pracující ve výrobě i v extrémních podmínkách, nosí ho ale například i pracovníci ve zdravotnictví nebo cateringu. Na své si přijdou i zákazníci, kteří poptávají prvotřídní a odolné oblečení pro volný čas.

V současné době firma připravuje nové logo, které se stane výrazem kvality a odolnosti nejen pracovních oděvů a ochranných pomůcek.

Ryze česká společnosti Canis Safety, která je předním dovozcem, distributorem a výrobcem ochranných a pracovních oděvů i pomůcek, vznikla v roce 1993, kdy byla založena bratry Jaromírem a Jiřím Ratajovým. Společnost se postupně rozrůstala a v roce 2003 se přetransformovala na akciovou společnost Canis Safety, která má v současné době 450 zaměstnanců. Prodejní strategie firmy se zaměřuje na velkoobchod i maloobchod. Celý velkoobchodní prodej je řízen přímo z centrálního logistického areálu v Petřvaldu o skladové ploše 11-tisíc m2.

Kozoroh na novém logu

Sortiment obuvi, oděvů i dalších pracovních a ochranných pomůcek, které společnost dodává na trh, je široký. Hlavní objem prodeje pokrývají oděvy a obuv z dovozu, zatímco vlastní výroba představuje asi 2 až 3 %. „Importujeme zboží zejména z východní Asie, ale v nabídce pochopitelně máme i kvalitní a značkové výrobky z Evropy. Mj. patříme k distributorům známých značek, jako jsou 3M, BESTARD, DUPONT, MAPA, OKULA, PROTEKT nebo BAŤA,“ sdělil Petr Nedoma, obchodní ředitel společnosti Canis Safety, a.s.

Zákazníkům, kteří mají specifické požadavky a nevyberou si z běžné konfekční nabídky, je k dispozici šicí dílna v Ostravě, kterou společnost provozuje a kde pracuje na 50 švadlen. Ty jsou schopné ušít či upravit klientům zboží na míru. Kromě dovozových značek, které najdeme v portfoliu firmy, společnost během své existence vyvinula i vlastní značky, které si klienti oblíbili. „V případě oděvů k nim patří například značka SIRIUS, LUX, ORION či CXS, v oblasti obuvi je známá zejména značka Steel Safety,“ uvedl obchodní ředitel.

K hlavním přednostem oděvů, obuvi a ochranných pomůcek, které společnost Canis Safety dodává na trh, podle Petra Nedomy patří vysoká kvalita, příznivá cena, skvělý design i prvotřídní vlastnosti. Firma své produkty pochopitelně neustále inovuje. „Protože se soustředíme na prodej ochranných a bezpečnostních pomůcek, tak sledujeme nové požadavky a nejnovější normy, které se neustále zpřísňují. Výrobky tak přizpůsobujeme aktuálním trendům,“ dodal. V současné době probíhá ve firmě rebranding, na jehož základě budou vlastní produkty prezentovány pod jednotnou značkou, jež se stane symbolem kvality. „Nové logo bude obsahovat písmena CXS, kdy C znamená Canis, X představuje Extreme a S označuje Safety. V logu se objeví silueta kozoroha, který symbolizuje sílu, odolnost, výdrž a obratnost. S těmito vlastnostmi se ztotožňujeme i my, resp. odrážejí výhody našich produktů,“ vysvětlil Petr Nedoma.

Nové oděvy pro firmy i volný čas

Pro letošní sezónu připravila firma přes 120 nových produktů, které se objevili v listopadovém katalogu. Na své si přitom přijdou jak firemní zákazníci, tak lidé, kteří v obchodech Canis Safety nakupují oblečení pro volnočasové aktivity. Novinky přitom odpovídají aktuálním bezpečnostním i módním trendům a požadavkům zákazníků. „Připravili jsme například nové modely pánských i dámských bund, novou kolekci funkčního prádla, které se vyznačuje vysokou jakostí. Opomenout nesmím ani softshellové podzimní a zimní bundy pro volný čas, které jsou naší silnou stránkou ve vztahu k maloobchodním prodejnám. Samozřejmě nezapomínáme ani na pracovní bundy – do kolekce jsme zařadili celkem čtyři nové bundy, které jsou certifikované jako pracovní,“ vypočetl obchodní ředitel.

Firma připravila i novou řadu montérek určených do výrobních hal a mj. rozšířila i řadu montérek značky ORION, když přidala ještě pátou barvu. Rozšíření se dočkaly i výstražné oděvy, když k běžné oranžové barvě přibyla zelená. V nabídce se objevila i nová zimní verze kalhot nebo obuv, která je zateplená od podrážky. „Tyto novinky jsou reakcí na požadavky zákazníků. Rád bych podotkl, že jsme rovněž připravili novou obuv pro svářeče, a to podle nejnovějších norem a požadavků. Stejně tak jsme zareagovali na poptávku, když jsme zařadili černý rondon, a to na žádost firem provozujících cateringové služby,“ sdělil Petr Nedoma.

Rozšíření se dočkaly i řady oblečení a bot určených pro volnočasové aktivity. Jedná se například o sandály, softshellovou obuv apod. Stále větší poptávka je i po softshellovém oblečení nebo obuvi pro děti. I na tento trend firma pružně reaguje a rozšiřuje tak dětskou kolekci. Dodejme ještě, že pro pohodlí svých zákazníků společnost zavedla ve vybraných prodejnách novou službu, kdy je zákazníkům k dispozici švadlena, která obratem za minimální částku upraví například délku kalhot.

Rozvoj logistiky, rozšiřování maloobchodu

Pružná reakce na proměnu trhu i požadavky zákazníků se společnosti vyplácí. Roční obrat za poslední čtyři roky pravidelně roste a společnost investuje do dalšího rozvoje. „Od ledna jsme spustili nový IT systém, což představuje významnou investici. Celkově neustále investujeme do zlepšování logistického systému. Postavili jsme novou distribuční halu, rozšiřujeme skladové prostory. Nezapomínáme ale ani na investice do vlastních zaměstnanců nebo na budování image,“ informoval obchodní ředitel. Další obchodní příležitosti vedení firmy vidí v rozvoji maloobchodní sítě prodejen, a to jak v tuzemsku, tak i v zahraničí. „Naopak jsme si vědomi, že těžký průmysl bude čím dál více utlumován. Proto hledáme další obchodní možnosti, které vidíme například ve výrobě, automobilovém průmyslu nebo ve velkých marketech,“ dodal Petr Nedoma.

Společnost provozuje celou řadu poboček po České republice. Připomeňme například prodejnu v Ostravě, Karviné, Petřvaldu, Jihlavě, Olomouci, Praze, Pardubicích, Liberci, Plzni, Ústí nad Labem nebo v Příbrami. Naposledy firma otevřela nový obchod v Kladně. Dvě prodejny Canis Safety najdeme také na Slovensku – konkrétně v Bratislavě a v Košicích. „V Bratislavě jsme prodejnu přestěhovali do obchodního centra Korzo. Cílem je vyzkoušet umístění obchodu v bezprostřední blízkosti potencionálních zákazníků,“ vysvětlil obchodní ředitel a dodal: „Budeme rádi, když zákazníci budou naše prodejny navštěvovat a dají nám zpětnou vazbu, co jim v obchodech chybí, abychom sortiment upravili či rozšířili. Rád bych čtenáře do našich obchodů pozval.“

Průmysl Dnes

PŘEDPLAŤTE SI

Nenechte si ujít...