1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Připojte se:

Facebook

HORNBACH

HORNBACH pomáhá kutilům uskutečnit jejich řemeslné sny

HORNBACH je v povědomí kutilů i profesionálů zvučnou značkou. Projektový market podporuje své zákazníky souhrou tří faktorů – šířkou sortimentu, trvale nízkými cenami a odborným poradenstvím. Letos oslaví společnost HORNBACH 52 let od svého založení.

Dodnes zůstala rodinnou a nezávislou firmou. Provozuje 160 stavebních a zahradních marketů v devíti evropských zemích a zaměstnává více než 20-tisíc lidí. V České republice působí HORNBACH už od 25. listopadu 1998, kdy byla otevřena prodejna na Černém Mostě. V 10 provozovnách zaměstnává více než 1400 lidí.

Kutilové i profesionálové najdou v projektových prodejnách HORNBACH vše potřebné k tomu, aby mohli začít s realizací svých projektů okamžitě. Stejná pozornost, snaha a péče se proto věnuje každé položce v nabídce, ať už jde o šroub nebo zdící materiál. Zákazníci očekávají zboží, které je přesvědčí nejen svou kvalitou, ale i dostupností většího množství zboží. Prodejny proto disponují dostatečnými skladovými kapacitami, aby mohly být dobře zásobené. Zákazník si tak může nejen vybrat z pestré nabídky zboží, ale může si být jistý, že daný předmět bude skladem v dostatečném počtu.

Trvale nízké ceny

Za úspěchem společnosti stojí nejen široký sortiment a dostatečné skladové zásoby, ale i jednoduchá cenová politika. HORNBACH dlouhodobě upřednostňuje trvale nízké ceny nabízeného zboží před slevovými akcemi nebo akciovými nákupy. Společnost zavedla i efektivní systém hospodaření se zbožím, který se stal základem pro optimální vytížení jejích skladů a nákupu zboží přesně podle aktuální potřeby. To umožňuje nabízet zboží zákazníkům za ty nejlepší možné ceny bez čekání na slevy nebo jiné zvýhodnění.

V neposlední řadě je to odborné poradenství, které společnost úspěšně uplatňuje ve svém vztahu k zákazníkům. Na kvalifikaci zaměstnanců, kteří poskytují odborné poradenství nejen kutilům, ale i školeným řemeslníkům, se klade vysoký důraz. Zaměstnanci se vzdělávají v dlouhodobém vícestupňovém interním programu. Ten se doplňuje externími odbornými školeními, které se neustále aktualizují a upravují. Díky tomu jsou pracovníci na prodejnách schopni kvalifikovaně poradit i s ohledem na aktuální trendy.

Inovace pro moderní prodej

Společnost HORNBACH již od svých počátků, kdy otevřela první kombinovanou stavební a zahradní prodejnu (1968), neustále potvrzuje schopnost inovovat. Jako první otevřela velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a také první stavební „market“ s integrovaným Drive-in centrem (2003). Do této části prodejny mohou zákazníci přijet autem až k regálům a naložit si své zboží pohodlně do auta. Firma přirozeně udržuje krok i se stoupajícími nároky ze strany zákazníků. Samozřejmostí je proto digitalizace formou online poradců včetně video návodů na domovské stránce a e-shopu, který je dostupný ve všech zemích s působností HORNBACHu. V prodejnách je k dispozici bezplatná wi-fi a také zákaznické počítače. Zákazníci si tak mohou přímo v prodejně udělat průzkum a cenové srovnání produktů nebo si vybrané zboží objednat v e-shopu s dopravou přímo domů.

V prodejnách HORNBACH najdou moderní koupelnové a kuchyňské centrum, železářství, centrum barev s vlastní míchačkou barev a výdejnu e-shopu. Společnost je také první ze segmentu hobby marketů, která poskytla svým zákazníkům možnost samoobslužného nakupování pomocí aplikace HORNBACH s funkcí self-scan, díky které si zákazníci zboží naskenují sami už během nakupování.

Společenská odpovědnost

Rodinná firma HORNBACH klade důraz na odpovědnost za své okolí, společnost a životní prostředí. Spolupracuje pouze s dodavateli, kteří dodržují přísné směrnice týkající se ochrany životního prostředí a udržitelnosti. V roce 2016 dobrovolně vyřadila ze svého sortimentu všechny výrobky s obsahem glyfosátu. Učinila tak jakmile Mezinárodní agentura pro výzkum rakoviny zařadila glyfosát mezi pravděpodobné karcinogeny. HORNBACH se zapojuje do několika projektů, v nichž jako „projektový market“ pomáhá zlepšovat životní prostředí. V České republice podporuje iniciativu Místo, kde žijeme, která propojuje firmy, samosprávy a občanský sektor s jasným cílem – vyčistit, zkrášlit a viditelně zlepšit města, v nichž žijeme.

Životní prostředí

Od roku 1996 se HORNBACH aktivně angažuje i v otázkách životního prostředí a sociálně udržitelného lesního hospodářství. Jako první mezinárodní obchodní řetězec získal v roce 2007 uznávaný certifikát FSC®, který spotřebiteli signalizuje, že nabízí produkty ze dřeva, které pocházejí z udržitelného využívání lesa nebo jsou k lesům šetrné. Společnost také dodržuje propracovaný systém odpadového hospodářství. Na všech svých pobočkách usiluje o třídění odpadu, druhotné využití surovin, omezení množství odpadu, který není možný recyklovat.

Omezit vznik odpadu se HORNBACH snaží i při vývoji obalů, například pro vlastní značky produktů. Přímo na prodejnách vyzývá zákazníky, aby se také připojili k této zelené iniciativě. V každé prodejně se nacházejí odpadové nádoby určené k recyklaci papíru, plastu a skla. Zákazníci si mohou výrobky rozbalit přímo na prodejně a mají záruku, že odpad z obalu bude správně recyklovaný. Na prodejny mohou zákazníci přinést i staré elektrospotřebiče a baterie. HORNBACH zajistí jejich ekologickou likvidaci. Spolu s těmito opatřeními se v posledních letech zrealizovalo několik projektů, které vedly k úspoře energií v prodejnách, například LED osvětlení, systém inteligentního řízení budovy apod.

Zajímavá fakta o společnosti HORNBACH:

–    Má 160 projektových marketů v 9 evropských zemích.
–    Zaměstnává více než 20-tisíc zaměstnanců.
–    První kombinovaná stavební a zahradní prodejna v Evropě byla otevřena před 52 lety v německém Bornheimu.
–    Stavební a zahradní markety HORNBACH v České republice mají rozlohu přibližně 15-tisíc m2, díky čemuž patří mezi největší projektové markety v Evropě.
–    Dvakrát za rok představuje firma aktuální trendy v bydlení – ve spolupráci s renomovanými návrháři vytváří designové řešení pro moderní interiér.
–    HORNBACH jako první zcela stáhl všechny pesticidy s obsahem glyfosátu ze své nabídky.
–    Jako první obchodní dům získala vysoce ceněný certifikát FSC® z oblasti ekologicky a sociálně únosného lesního hospodářství.

Průmysl Dnes

PŘEDPLAŤTE SI

Nenechte si ujít...