1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Připojte se:

Facebook

DAIDO METAL CZECH, s.r.o.

Daido metal 18
Naše kluzná ložiska slouží v každém druhém automobilu na světě

Japonská preciznost a čistota nejsou pro společnost DAIDO METAL CZECH prázdnými pojmy. Zaměstnanci je v podniku zohledňují znovu každý den, když vyrábí kluzná ložiska pro automobily. Že je firma úspěšná, ukazuje prostá statistika: její kluzná ložiska slouží v každém druhém automobilu na světě. Společnost spadá do holdingu japonské společnosti Daido Metal Co., Ltd., která se řadí k největším výrobcům kluzných ložisek na světě. Tradici v oboru rozvíjí od roku 1939.

EVROmat a.s.

evromat19
Máme tisíce menších zákazníků, odlišujeme se úrovní služeb

Největší tuzemský výrobce klempířských systémů a prodejce střešních materiálů je na trhu od roku 1992. Loni společnost EVROmat a.s., generovala obrat 935 milionů korun, letos bude vyšší. „Když jsme před třemi roky zvažovali nákup společnosti, kromě majetkové struktury se nám líbilo, že firma prodává jen malým zákazníkům. Máme jich kolem 5-tisíc, v tom je skryta naše síla. Do budoucna se zaměříme na to, aby se naše služby a náš vztah k zákazníkovi odlišily od ostatních hráčů na trhu,“ říká generální ředitel společnosti Vít Hroch.

Masarykův onkologický ústav

masarykuv onkol ustav 17
Najlepším liekom proti rakovine je prevencia

Masarykův onkologický ústav na Žlutém kopci v Brne sa od svojho vzniku v roku 1935 zaoberá len onkologickými ochoreniami. Ústav dlhodobo patrí k najlepšie hodnoteným zdravotníckym zariadeniam v Českej republike. Špecializované onkologické centrum má dva certifikáty kvality – certifikát Českej spoločnosti pre akreditáciu v zdravotníctve a ako jediný v Českej republike aj certifikát európskej akreditácie Clinical Cancer Center OECI.

E.ON Česká republika s.r.o.

E ON Ceska republika 16
Řidičům elektromobilů zjednodušujeme život

Jedna z největších energetických firem masivně investuje do chytrých a zelených technologií, elektromobilitu nevyjímaje. Aktuální výzvou v tomto segmentu je vybudovat kvalitní infrastrukturu a vytvořit smysluplnou síť dobíjecích stanic. „Zároveň je třeba přesvědčit podnikatele a firmy, že řešení v podobě elektromobilů jim může podstatně snížit provozní náklady a zvýšit efektivitu.

Contipro, a.s.

Contipro 18
Náš úspěch stojí na vědeckých základech

Kuchyňský robot a výroba výživových doplňků, takový byl v roce 1990 start podnikání Vladimíra Velebného, spoluzakladatele a současného generálního ředitele úspěšné biotechnologické společnosti Contipro, která se věnuje především inovacím v biofarmacii, kosmetice a medicíně. Doslova osudovým produktem se mu stala kyselina hyaluronová, které již v 80. letech jako pracovník Lékařské fakulty prorokoval mimořádnou budoucnost.

Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s.

Dp ustinadlabem19
Velký potenciál je ve vodíkové technologii

Vyrovnané výsledky hospodaření, růst investic do vozového parku, rekonstrukcí budov a údržby či bezkontaktní odbavení pomocí platebních karet, to jsou některé z hlavních rysů Dopravního podniku města Ústí nad Labem. Tedy městské akciové společnosti, která podle výkonného ředitele Libora Turka stojí před velkou inovační výzvou. V horizontu několika let by totiž mohla pro účely městské hromadné dopravy využívat vozidla na vodíkový pohon.

BIOMAC, s.r.o.

BIOMAC 19
S dřevěnými briketami prorazil na západní trhy, až později dobyl český

Příběh výrobce briketovacích a peletovacích technologií, který zároveň produkuje i ekologická paliva, je v mnohém jiný, než v případě ostatních českých podniků. Když kolem roku 1989 dostali projektanti Uničovských strojíren za úkol vymyslet, co s pilinami a hoblinami, nikdo netušil, že se právě začala odehrávat úspěšná historie české firmy, která nejdříve dobude zahraniční trhy a až později si získá srdce českých zákazníků. Společnost BIOMAC, s.r.o., kontinuálně roste. Loni vyrobila 160-tisíc tun dřevěných briket a pelet, letos to bude o 10-tisíc víc. Ruku v ruce s tím jdou investice do nových technologií a budování dalších závodů i rozšiřování prodejní sítě.

Kostelecké uzeniny, a.s.

Kostelecke uzeniny 18
Léty prověřená kvalita

Společnost Kostelecké uzeniny už před dvěma lety oslavila 100. výročí svého založení, na českém trhu působí od roku 1917. O vývoji firmy v posledním období i vizích a plánech do budoucna jsme si povídali s jejím generálním ředitelem Ing. Michalem Jedličkou.

Keestrack - CZ, s.r.o.

keestrack 19
Drtiče a třídiče české výroby nalezly uplatnění po celém světe

Společnost Keestrack - CZ je významným výrobcem mobilních třídicích a drticích zařízení, které se prodávají po celém světě. Úspěšnost firmy je nepochybně spojena s jejím začleněním do nadnárodní korporace Keestrack Group. Ta svoje renomé zakládá především na odvaze k inovacím a lpění na kvalitě produktů a pracovních procesů. Společnost chce být výjimečná a vyrábí téměř všechny části svých strojů, přičemž dohlíží na kvalitu každého dílu.

ČD Cargo, a.s.

CD Cargo
Jsme připraveni investovat zhruba 7 miliard korun

O dopravě se říká, že je dynamickým odvětvím, ve kterém se stále něco děje. Potvrzuje to i rozhovor s Tomášem Tóthem, výkonným ředitelem společnosti ČD Cargo, největším českým železničním dopravcem s téměř 7-tisíci zaměstnanci. Firma, která je od roku 2007 dceřinou společností Českých drah, dosáhla za rok 2018 tržeb ve výši 13 miliard korun a přepravila přes 68 milionů tun zboží.

Mendelova univerzita v Brně

mendelova univ 17
Slaví sto let a reaguje na palčivé problémy životního prostředí

Letošní rok je pro Mendelovu univerzitu v Brně významný. Slaví sto let od svého založení. MENDELU, jak ji ve zkratce říkají nejen studenti, je nejstarší samostatnou vysokou školou svého odborného zaměření v České republice. Od začátku se v učebnách přednášela hlavně témata dotýkající se zemědělství nebo lesnictví. Všechny nové vysoké školy, které vznikaly v samostatném československém státě, se musely vyrovnat s poválečným hospodářským rozvratem.

Správa a údržba silnic Jihomoravského kraje

Sprava ciest jihomorav.kraj 19
Má rozpracované desítky rekonstrukcí, pomáhají i evropské fondy

Silničáři v Jihomoravském kraji mají na starosti přes 3800 kilometrů silnic druhé a třetí třídy a navrch se starají ještě o 400 kilometrů silnic první třídy. Letošní zima na cestách zanechala šrámy, které si nezadají s předchozími roky, a tak měli zjara silničáři plné ruce práce. Zároveň se pustili do rozpracovaných i nových projektů, jež mají zlepšit kvalitu dopravy v regionu. Jednou z komplikací jsou peníze – silnice by jich už tradičně potřebovaly více, než se jim dostává. Situace je ale oproti předchozím rokům lepší, zásadně pomáhají fondy Evropské unie. „Do nové, sedmdesáté výzvy, jsme zapsali 25 projektů za 2,5 miliardy korun,“ říká v rozhovoru Ing. Zdeněk Komůrka, ředitel Správy a údržby silnic Jihomoravského kraje.

PŘEDPLAŤTE SI

220x600 CZA

Nenechte si ujít...