1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Připojte se:

Facebook

Nejdelší železniční tunel v Česku otevřel „dveře“, lidé poprvé mohli projít skrz

metrostav logo
Železniční tunel, který vzniká mezi Ejpovicemi a Plzní, se otevřel veřejnosti. Po dokončení převezme titul nejdelšího železničního tunelu v Česku, od toho ale stavbu dělí ještě dva roky. Proražený je zatím jeden ze dvou tubusů.

Skanska postaví prodloužení dálnice D1 na východním Slovensku za 5,3 miliardy korun

Skanska logo
Skanska Česká republika a Slovensko podepsala smlouvu s NDS a.s. (Národná diaľničná spoločnosť) na vybudování prodloužení dálnice D1 na východním Slovensku.

Evropské investice do stavebnictví v roce 2015 mírně vzrostly

house worker
Celkové investice do stavebnictví v EU se v loňském roce vyšplhaly na 1 434 bilionů eur, což je o 5 % více než v roce 2014. Mezi tři největší stavební trhy v Evropě patří Německo, Francie a Velká Británie.

Železniční most je po čtyřech měsících práce na svém místě

metrostav logo
Jindřichov – Jedenáct metrů šířka, 69 metrů délka a hmotnost 610 tun. To jsou parametry ocelové konstrukce železničního mostu nad Ohří v Jindřichově u Chebu. Výstavba nového mostu přišla na 93,3 milionu korun.

Zadaných veřejných zakázek ve stavebnictví ubylo o třetinu

Building in progress
Veřejní investoři zadali v prvním pololetí stavebním firmám 2012 zakázek za 38,5 miliardy korun. Jejich hodnota meziročně klesla o 35,1 procenta, počet se snížil o 29,4 procenta. Vyplývá to z dat inženýrské společnosti ÚRS Praha.

Češi postavili čtyři mosty přes Vassbotn v Norsku

Skanska logo
Čeští mostaři ze společnosti Skanska dokončili stavbu části železničního koridoru mezi městy Larvik a Porsgrunn v Norsku vedoucí i přes přísně chráněné jezero Vassbotn.

Hlasatel prosperity hlásá problém

Building in progress
Stavebnictví, které vždy s předstihem oznamovalo nástup hospodářské prosperity (ale i krize), se na přelomu minulého a tohoto roku dostalo do útlumu. Začaly se naplňovat obavy stavařů a realitních odborníků, že nebude co stavět.

Modernizace tratě u Tábora, díky které získaly jižní Čechy první železniční tunel, byla dokončena

ohl-zs logo
Chotoviny – Správa železniční dopravní cesty slavnostně ukončila modernizaci 12 kilometrů tratě mezi Táborem a Sudoměřicemi u Tábora, která probíhala od roku 2013.

Štít razící tunel u Plzně se vynořil ze země

metrostav logo
Vyrazit pod zemí 4100 metrů dlouhý železniční tunel mezi Kyšicemi a Plzní trvalo štítu Viktorie 500 dnů.

PŘEDPLAŤTE SI

Nenechte si ujít...