1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Připojte se:

Facebook

innogy vytvoří na Zlínsku další pracovní příležitosti

Innogy rweinnogy jakožto lídr na trhu se zemním plynem a úspěšný hráč na trhu s elektřinou investuje desítky milionů korun do zlepšování péče o zákazníky.

innogy loni otevřela ve Zlíně nové call centrum s patnácti pracovními pozicemi, které posílilo zákaznický servis společnosti při prodeji energie a nových produktů. Koncept call centra se osvědčil a innogy tak na Zlínsku vytvoří další pracovní příležitosti v zákaznickém servisu.

„S výsledky zlínského call centra jsme spokojení, proto do budoucna na Zlínsku plánujeme vytvořit až 30 nových pracovních příležitostí. Současně chceme na call centru zachovat přednosti menších pracovních kolektivů a příjemného pracovního prostředí. Rodinná atmosféra na pracovišti se pozitivně projevuje i v hovorech se zákazníky,“ řekla Jitka Adámková, jednatelka společnosti innogy Zákaznické služby.

Zlínské call centrum sídlí v rekonstruovaném podkroví nad zákaznickým centrem innogy ve Vodní ulici. Právě možnost využití vlastních volných prostor a nízká konkurence na trhu práce v podobě jiných velkých call center se staly hlavními důvody pro vybudování call centra ve Zlíně a nyní i pro jeho rozšíření.

31.05.2017

PŘEDPLAŤTE SI

Nenechte si ujít...