1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Připojte se:

Facebook

ŠKODA překonala hranici 100 000 objednaných vozů v ČR během jediného roku

skoda octavia
Mladá Boleslav – ŠKODA AUTO má v České republice důvod k oslavě. Poprvé v historii překonává hranici 100 000 zákaznických objednávek během jediného kalendářního roku

Kia Niro se zapisuje do ČESKÉ KNIHY REKORDŮ: je neúspornějším hybridem v reálných podmínkách v ČR

KIA logo big
Praha – Společnost KIA MOTORS CZECH oznamuje, že hybridní městský crossover Kia Niro HEV byl oficiálně zapsán do České knihy rekordů jako Nejúspornější hybrid v reálných podmínkách v ČR s průměrnou spotřebou 3,89 l/100 km.

Prodeje Hyundai v říjnu meziročně vzrostly o 5,3 %

Hyundai Logo
Hyundai prodal na českém trhu od začátku roku 17 963 vozů. Oproti loňsku je to nárůst o 5,3 %. Jen v říjnu to pak bylo 2 154 vozů.

Úspěšný příběh: Výroba vozů ŠKODA vzrostla od roku 1991 sedminásobně

Skoda logo2
A vůbec poprvé v historii bylo tohoto milníku dosaženo již v říjnu. Největší podíl na tomto úspěchu mají modely ŠKODA FABIA, OCTAVIA a SUPERB. I velké SUV ŠKODA KODIAQ předznamenává další růst pro rok 2017.

Prodeje Hyundai na evropském trhu rostou již třetí rok po sobě

Hyundai Logo
Ve srovnání s loňskem navýšila automobilka Hyundai své prodeje během prvních devíti měsíců letošního roku v Evropě o 3 %.

Hyundai meziročně navýšil prodeje o téměř 6 %

Hyundai Logo
Automobilka Hyundai prodala na českém trhu za první tři čtvrtletí již 15 809 vozů, což je oproti stejnému období loňského roku nárůst o 5,9 %. V září dosáhla 8,8% podílu na trhu, když u nás prodala 1 683 automobilů.

Prémiové Gran Turismo Kia Stinger vstupuje na český trh

Kia Stinger foto 2
Praha – Společnost KIA MOTORS CZECH (KMCz) uvádí na český trh svoji novou vlajkovou loď, dlouho očekávaný fastback Kia Stinger.

ŠKODA AUTO v září pokračovala v celosvětovém růstu

skoda rapid
ŠKODA AUTO pokračuje v celosvětovém růstu: s 112 900 vozy dodanými zákazníkům na celém světě docílila automobilka v září nejlepšího měsíčního výsledku ve své 122leté historii (září 2016: 107 100 vozů; +5,4 %).

Hyundai opět mezi nehodnotnějšími světovými značkami

Hyundai Logo
Automobilka Hyundai si již třetí rok po sobě drží postavení mezi čtyřicítkou nejhodnotnějších značek světa. Podle nejnovějších žebříčku Interbrands jí v celkovém hodnocení patří 35. příčka.

PŘEDPLAŤTE SI

Nenechte si ujít...