1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Připojte se:

Facebook

ESSELTE, s.r.o.

ESSELTE 22
Nástup hybridního způsobu práce nás nepřekvapil

Výrobce kancelářského vybavení, společnost ESSELTE, s.r.o., která patří do koncernu ACCO Brands, má jednoduchý recept na úspěch: znát dlouhodobé trendy, být flexibilní a kreativní. I proto ji nepřekvapil turbulentní vývoj v posledních dvou letech, který zvýšil poptávku po vybavení domácích pracoven a menších kanceláří. „Zrychlili jsme výrazně vývoj a uvádění výrobků na trh,“ říká v rozhovoru Ing. Martin Kůla, Vice President Marketing & Analytics, ACCO Brands EMEA.

SAPELI, a.s.

SAPELI 22
Největší český výrobce dveří slaví třicítku

Řemeslně zpracované dveře vyrábí už od dob první republiky, letos pak jihlavská společnost SAPELI, a.s., oslavila 30 let od svého založení v roce 1992. Od samého počátku je rodinnou firmou, která sází na kvalitu českých výrobků. Proto si materiály a komponenty, z nichž dveře vyrábí, vybírá hlavně od tuzemských dodavatelů. Za poslední tři dekády společnost dodala téměř 5 milionů dveří, které nezůstaly jen v Česku, ale slouží zákazníkům ve 20 zemí po celém světě.

SIAD Czech spol. s r.o. SIAD Slovakia spol. s r.o.

SIAD 19
Budoucnost vidíme v oxidu uhličitém

Plynárenství nyní prochází náročným obdobím a své o tom ví společnost SIAD Czech spol. s r.o., která se musí vypořádat se zdražováním vstupů i s omezením obchodů s východní Evropou. Ani v náročné situaci ale neztrácí optimismus.

KS-Europe, s.r.o.

KS Europe 22
Klíčem k novým zakázkám byla změna myšlení

Pod vedením nových jednatelů Vladimíra Dvořáka a Aloise Pokorného se od konce loňského roku rozvíjí podnikání společnosti KS-Europe, která se v posledním období začala stále více zaměřovat na oblast marketingové logistiky a zpracování vrácených zásilek. Na její rapidně rostoucí výkonnosti mají zásadní podíl jak již provedené organizační a procesní změny, tak i další faktory, jako je zejména pokračující boom internetových obchodů nebo aktivity německého vlastníka, kterým je skupina Hermes Fulfilment z Hamburku.

Prefa Brno a.s.

Prefa Brno 20
Výrobky z betonu rádi inovujeme

Specialitou společnosti Prefa Brno a.s., jsou produkty z betonu, železobetonu a předpjatého betonu. Kromě výroby má svoji projekci, nebojí se inovací a pro své zákazníky dokáže vymyslet a zrealizovat i netradiční řešení. „Samozřejmě, že i my čelíme zdražování vstupů, hlavně cementu. Proti narůstajícím cenám energií bojujeme instalací tepelných čerpadel a fotovoltaiky,“ říká v rozhovoru technický ředitel Ing. Michal Ševčík.

F.X. Meiller Slaný, s.r.o.

FXMeiller22
Potřebujeme změnit myšlení i přístup k zaměstnancům

Úspěšné zprovoznění nové kataforetické lakovny i dalších inovací, které se týkaly robotického svařování, patří k hlavním událostem letošního roku ve společnosti F.X. Meiller Slaný. Firma, která se bezmála 30 let věnuje výrobě sklápěčů, kontejnerových nástaveb či sklápěcích návěsů a přívěsů, investovala do nových technologií zhruba 500 milionů korun.

DAP., a.s.

Jsme připraveni pomoci kdykoli

Už hravý slogan „Vesele si šlapu po chodníku z DAPU“ leccos napovídá o činnosti pražské společnosti DAP., která vyniká dlouholetou tradicí v poskytování služeb v oblasti rekonstrukcí a údržby pozemních komunikací na území hlavního města Prahy a Středočeského kraje. Již od roku 1992 je stěžejním cílem firmy poskytovat služby, které budou trvale uspokojovat požadavky zákazníků. Proto klade důraz na kvalitu a rychlost, ovšem s minimálními riziky ve vztahu k životnímu prostředí i bezpečnosti práce.

Maxion Wheels Czech s.r.o.

Investice do budoucnosti – Elektromobily jsou novým trendem

Když se ve 30. letech 20. století rozvíjel automobilový průmysl, začala se právě v Ostravě vyrábět kola, která jsou nezbytnou součástí každého vozidla. Od té doby se technologie i nároky na automobily výrazně změnily, ale továrna v moravskoslezském městě zůstala. Společnost Maxion Wheels Czech s.r.o. se sídlem v Ostravě v současné době dodává kola výrobcům osobních automobilů v Evropě a výrobcům vysokozdvižných vozíků po celém světě.

M.L.S. Holice, spol. s r.o.

M.L.S.Holice 22
Letošní rok znovu prověří naši flexibilitu, odolnost i kreativitu

„Stoletou historii naší firmy vnímáme jako inspiraci pro zvládnutí výzev, které jsou do budoucna před námi,“ říká na úvod rozhovoru Vladan Hlaváč, ředitel společnosti M.L.S. Holice, jejíž tradice v odvětví elektrických točivých strojů sahá až do roku 1922. Pro úspěšnou současnost byl ovšem velmi významný zejména rozvoj podnikání po roce 1993, kdy se stala součástí renomované francouzské skupiny Leroy Somer, což se promítlo i do jejího názvu, neboť písmena M.L.S. jsou zkratkou slov Moteurs Leroy Somer.

Správa a údržba silnic Pardubického kraje

sprava udrzba pardubice 20
Dve dekády najlepšej starostlivosti o cesty

V úvode mája tohto roka si Správa a údržba silnic Pardubického kraje (SÚSPK) pripomenula významné jubileum – 20 rokov od svojho vzniku. Krajská samospráva ju založila presne 6. mája 2002 ako príspevkovú organizáciu, ktorá nahradila štyri okresné podniky údržby ciest patriace dovtedy štátu. Pre spresnenie, organizácia vznikla ako nástupkyňa Správy a údržby ciest Pardubice, Chrudim, Ústí nad Orlicí a Litomyšl, nakoľko štát v októbri 2001 previedol cesty II. a III. triedy na kraje.

SOMA, spol. s r. o.

Soma cr 18
Producent flexotlačových technológií vstúpil na trh USA

Spoločnosť SOMA, výrobca flexotlačových strojov z Lanškrouna, len pred niekoľkými týždňami ukončila výstavbu nového výrobného závodu, otvorila technologické centrum v USA a oslávila 30 rokov existencie. Napriek tomu, že posledné dva roky ekonomiku negatívne ovplyvnila celosvetová pandémia a vojna v Európe, 100-% českej firme sa darí zvyšovať obrat a predaj.

Krnovské opravny a strojírny s.r.o.

Krnovske strojirny 19
Opravárenské kapacity máme plné na letošní i příští rok

Krnovské opravny a strojírny se dlouhodobě specializují na opravu techniky, například nákladních kolejových vozidel nebo na modernizaci tramvají. V poslední době nemají o zakázky zájem, právě naopak. Například proto, že dopady konfliktu na Ukrajině navýšily poptávku po opravách nákladních vozů na přepravu uhlí a obilovin. „Kapacity máme plné na letošní i příští rok. Problém je, že dodací termíny jsou dlouhé, na některé komponenty čekáme až 8 měsíců,“ říká v rozhovoru jednatel společnosti Ondřej Bezruč.

PŘEDPLAŤTE SI

Nenechte si ujít...